Kinderdagverblijf

Kinderdagverblijf Het Vogelnest waar liefdevolle zorg en speelse ontwikkeling hand in hand gaan! Het kinderdagverblijf bestaat uit twee groepen; de Stampertjes en Twiddel.

Bij Stampertjes hebben we maar liefst drie betoverende groepen, waaronder een flexibele groep die inspeelt op de individuele behoeften van uw kind. Bij ons draait alles om vertrouwdheid en geborgenheid. We streven ernaar om vaste gezichten op elke groep te hebben, zodat uw kleintje een hechte band kan opbouwen met onze toegewijde leidsters en de vertrouwde omgeving van Stampertjes. Want een vertrouwde start legt de basis voor een bloeiende toekomst!

Zodra de kinderen de leeftijd van drie jaar bereiken, stappen ze vol enthousiasme over naar Twiddel. Hier worden ze verwelkomd in een wereld van gerichte activiteiten die speciaal zijn ontworpen om hen voor te bereiden op de spannende reis naar de basisschool. Bij Twiddel wordt leren een avontuur, waar nieuwsgierigheid wordt aangemoedigd en talenten worden ontdekt.

Bij Stampertjes en Twiddel koesteren we de unieke persoonlijkheden van elk kind en bieden we een liefdevolle omgeving waarin ze kunnen groeien, spelen en stralen. Samen bouwen we aan een toekomst vol mooie herinneringen en levenslange leermomenten. Stampertjes, waar elk kind een sprong maakt naar een stralende toekomst!

Contact groepen

Stampertjes - Otje

Stampertjes - Floddertje

Stampertjes - Dikkertje Dap

Twiddel

Vragen of aanmelden?

Heeft u vragen of interesse in opvang bij De Stampertjes of Twiddel? Bel dan met onze afdeling Kindplanning en plaatsing.